🏠🦇屋企裡面的吸血鬼🦟🦠

屋企係我哋嘅避風塘,係我哋嘅小天地。但係,你有冇諗過屋企裡面有機藏匿一啲得人驚嘅“吸血鬼” 🦇🧛‍♂️。


   


我講嘅唔係傳說中嘅吸血鬼,而係指各種吸血昆蟲同寄生蟲 🦟🪰。有冇試過有時候你身上會突然有啲奇怪嘅紅點、或突然之間瘙癢難忍,令你極至唔舒服?今日我就同大家講講有可能導致以上情況嘅罪魁禍首。


吸血鬼 NO 1 -  床蚤(Bed Bugs)

 


呢啲細小嘅嚟頭最鍾意藏係床墊、床架,或者床頭櫃嘅縫隙度。佢哋係平時藏喺嗰度,夜晚就會出嚟吸食我哋嘅血液 🦠💉,令我哋覺得痕癢同出現紅色斑點 🩹。



吸血鬼 NO 2 - 蚊子

 


除佐床蟲,都有可能另一個經常出現就係蚊子啦。啲蚊特別鍾意在夜晚咬住我哋皮膚吸食血液 🦟💔。如果門窗🏠🚪冇閂好或者有啲細缝隙,啲蚊子就會趁機入屋,黎丫餐飽 。



吸血鬼 NO 3 - 跳蚤

 


你屋企有冇養“貓星人” 🐱,“旺拆財” 🐶,又其他可愛的小動物啊?如果有,咁你要注意啦!啲寄生蟲亦都可能會因為跳蚤鍾意在寵物身上出 🐾,你養嘅貓狗可能會帶嚟跳蚤,呢啲小傢伙鍾意咬人同動物,引起不適 😖.記得要定期幫佢地驅蟲、滴去蚤藥呀。



吸血鬼 NO 4 - 蜱蟲

 


如果有鳥 🦜 或者蝙蝠 🦇 在你屋企嘅屋頂或閣樓築巢穴。咁就有要非常注意啦!因為佢哋帶嚟似蜱蟲嘅吸血寄生蟲,佢哋最鍾意附在你嘅皮膚上,咬你並吸血 🦠🌿。呢啲蜱蟲可能會帶來一些疾病風險,所以要特別小心 🩺👩‍⚕️。


如果你冇定期清潔屋企,唔乾淨,或者你鍾意同動物接觸,就有機會同吸血鬼成為 “一家人” 了,尤其系家居唔潔淨嘅環境最容易吸引佢哋 🪲🧼。


要處理呢啲情況,記住:


👉定期清潔同消毒可能藏匿吸血鬼嘅區域,如床墊、床架、家具 🧽🧹。

👉如果情況嚴重,請考慮聘請專業滅蟲服務 🕷️🪱。

👉保持屋室乾淨,修復門窗同裂縫,減少吸血鬼入侵嘅機會 🏠🔑。


如果你覺得唔舒服,或者出現嚴重痕癢同感染,記住尋求醫療幫助 🏥👨‍⚕️。記住唔好拖啊!唔好好像小編我咁,以為他會自我修復,結果搞到發炎,重複性睇佐唔同醫生,用佐超過2個月的時間都未有好轉 🕒🩺。


要阻止屋企裡面出現吸血鬼都唔係無可能的事,最好的方法是預防吸血蟲的出現,包括保持室內衛生,定期清潔床墊和家具,修復門窗和裂縫,以及盡量避免接觸已受感染的區域 🏡✨。如果問題持續存在或變得嚴重,建議諮詢Lazy滅蟲專家服務 🦯💼。


你系咪為難以下手的家務困擾,搵Lazy的家務助理團隊幫你解決!無論是定期清潔、還是深層清潔 ,搵Lazy都能滿足您的需求 🧼🦥🌟。讓我們為您的家居帶來清新、整潔、懶惰的生活方式! 🏠🧹💤


繼續關注 Lazy 的資訊,我們將與你分享更多有關家居生活的實用建議和信息。💪🏠🌟



🔐想查詢更多❓快啲click入黎啦!👇

🔗 https://www.lazy.com.hk/homecleaning-家務助理鐘點預約 

📲 https://wa.me/85255778724?text=Lazy家務助理鐘點預約 

https:/https://www.facebook.com/lazy.homeservices

🦥與你一齊守護家居嘅安全同質素💪🏡